Antwort schreiben 

Themabewertung:
  • 0 Bewertungen - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bestemte sko
07.03.2019, 09:38 AM
Beitrag: #1
bestemte sko
Jeg er kommet til en erkendelse af, at mine l?besko pr?ferencer er flyttet til et punkt, hvor jeg simpelthen ikke kan l?gge miles p? bestemte sko mere. Det er ikke at sige, at Adidas Ultra Boost Damen de er d?rlige sko, bare at de ikke opfylder mine personlige behov. De to sko, jeg kommer til at kommentere her begge passer ind i denne kategori, men af ??forskellige ?rsager. Jeg har haft begge i 9+ m?neder, og jeg er n?dt til at g? p? pension for at f? ekstra plads p? min skoholder ... Da jeg Nike Air Max 90 Femme bad om en anmeldelse af Somnio Runnaissance 2 i sidste ?r var der ikke mange rigtig nul drop sko p? markedet, s? jeg var begejstret for at se, hvordan de kunne tr?ne ud (offentligg?relse: disse sko blev gennemg?et pr?ver, som gratis blev leveret af producenten). De ankom midt om vinteren, og i betragtning af de forf?rdelige forhold, vi havde boet her i New Hampshire sidste vinter, kunne jeg ikke b?re dem, f?r sneen havde smeltet (ikke nok tr?kkraft p? is og sne). Somnio Runaissance 2-skoene er unikt i konceptet, fordi de er selvst?ndige www.anbilazio.it tilpasningsformer. Du kan inds?tte skumkile med varierende t?thed under lateralh?len og medial forfoden, s? de passer til dine egne behov / smag (se gul skum under h?len og forfoden i billederne til h?jre og derover). Du kan v?lge m?ngden af ??bueunderst?ttelse ved inders?len (3 niveauer at v?lge imellem), og du kan v?lge at placere en varuskile under inders?len (l?fter medalsiden af ??inders?len lidt op igen (igen, 3-niveauer af kileh?jde). Selvom min personlige pr?ference er for s? lidt st?tte som muligt, indser jeg, at andre kan have forskellige pr?ferencer, og evnen til at tilpasse en enkelt sko er i hvert fald nyskabende. At tilf?je p? en m?de at tilpasse h?ll?ft til en sko virker som en naturlig forl?ngelse af Denne design. Med hensyn til pasform er Runnaissance temmelig behagelig. Det er bestemt ikke en bred sko i forfoden, men Nike M2k Tekno Heren det presser ikke alt for meget p? min metatarsals og t?er - jeg vil kalde det gennemsnitlig bredde. Det er godt, og skoen er godt konstrueret .
S?len i Runiassance er holdbar, med en betydelig m?ngde yders?l gummi nedenunder. Mit f?rste problem med denne sko er imidlertid, at det annonceres som en NADA-sko - hvilket betyder, at der ikke anvendes en forreste dr?be. Men n?r jeg m?ler det med C-kalipre uden inders?len, m?ler jeg konsekvent det som 4 mm drop (22,5 h?l, 18,5 forfod). Inders?len er ensartet bredde, s? jeg er tvivlsom, at dette virkelig er Nike Air Max 90 Dames en nul drop sko.
P? farten f?les skoen ligner mange andre minimale faldsko. Turen er dog ret fast og stiv - det er ikke en meget fleksibel sko, og den n?rmeste sammenligning jeg kan komme med er GoLite Amp Lite. Desuden, og dette er mit st?rste problem med ren?ssancen, er skoen tung. Ved Nike Air Max 270 Hombre 11,3 oz overstiger det min v?gt t?rskel med en smule (jeg b?rer n?sten aldrig noget over 10 oz). Denne kombination af fasthed, stivhed og v?gt g?r skoens f?ler en smule muret underfod. Hvis du leder efter en sko med en lavere h?l-t? dr?be og kommer ud af en tung traditionel tr?ningssko, kan du ikke m?rke det, men for nogen, der plejer ultralette sko, vil disse ikke opfylde dine behov. Jeg har ikke lagt mere end 20 miles p? disse af denne grund - simpelthen for meget sko til mig p? dette tidspunkt i mit l?bende liv. Interessant nok, efter at jeg Nike Air Max 90 Homme har skrevet hovedparten af ??denne anmeldelse, gjorde jeg lidt poking rundt og det ser ud at Somnio m?ske ikke l?ngere er i business - deres hjemmeside viser ingen sko p? lager, og chatterne p? deres Facebook side tyder p?, at de har lukket butikken. Jeg har dog h?rt meget gode ting om Somnio Nike Air Max 90 Donne Nada (en ultralette, nul drop racer), og Donald over ved Running and Rambling indikerede, at de kan blive rebranding som et firma kaldet Nada, der h?vder at v?re "F?dt af den minimalistiske bev?gelse "- Tjek nadasports.com websiden her. Ikke sikker p?, hvad aftalen er, eller hvis de stadig er i erhvervslivet - hvis du har noget indblik, send en kommentar og lad os vide!
Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
Antwort schreiben 

Nachrichten in diesem Thema
bestemte sko - Labi1995 - 07.03.2019 09:38 AM

Gehe zu:

Kontakt | Echte Demokratie Jetzt! | Nach oben | Zum Inhalt | Archiv-Modus | RSS-Synchronisation